"To dare to do it..."
Det sagde Allan Agerholm, BC Hospitality CEO, om den bæredygtige indsats på Responsible Business Conference den 30. oktober på Radisson Scandinavia i København. Her kunne deltagerne hører bud på hvordan der planlægges bæredygtige forretningsmøder og arrangementer.
Som opstart til Sustainable Brands konference samme sted, blev der afholdt en konference under titlen "Responsible Business Conference".
Udover at Allan Agerholm fortalte om, at det er vigtigt at have mod til at gøre det anderledes i forbindelse med det bæredygtige arbejde, så handler det også om, at intern konkurrence i branchen - også på den bæredygtige dagsorden - er med til at inspirere og fremme sagen.
Inge Huijbrechts, Vice President Responsible Business, Carlson Rezidor Hotel Group mener, at møde- og eventplanlæggere i højere grad kan stille miljøkrav til møde- og konferencesteder i forbindelse med bestillingen.
Brug verdensmålene til at løfte den bæredygtige sag var et af budskaberne fra Camilla Brückner, CEO, UNDP Nordic, Danish Office. Læs hendes artikel...
Green Key mærkede Arthur Hotels serverede lækre bæredygtige anretninger. Læs om Arthurs indsats for at kommunikere budskabet...
Trine Plambech fra Alexandre Instituttet fortalte, om hvordan Green Key hoteller, som Guldsmeden Hotels og Green Solution House kommunikerer de bæredygtige budskaber til gæsterne, og hvordan de bliver positivt modtaget. Læs mere...
Sustainable Brand er verdens førende leverandør af CSR-konferencer, der tiltrækker oplægsholdere fra globale mærker som Unilever, Coca Cola, IKEA, LEGO, NovoNordisk og General Motors.